Zápis z jednání výboru konaného dne 21.10.2013

Přítomní: M. Voříšková, P. Korman, J. S. Marek, T. Moudrý, M. Zamrazil

Omluven: M. Třísková, K. Polák

Zápis vytvořil: J. S. Marek

Termín následující řádné schůze: 14.11.2013 v 18:30, Pizzerie Rotondo

 

Body jednání:

  1. Volba předsedajícího jednání výboru – Pavel Korman
  2. Volba zapisovatele jednání výboru – Jan S. Marek
  3. Volba ověřovatele zápisu jednání výboru – Tomáš Moudrý
  4. Další jednání výboru se uskuteční v pondělí 14.11.2013 18:30 v Pizzerii Rotondo
  5. Karlovi Polákovi byl uložen úkol zajistit od pana Drobného statistiku vymožené hotovosti – hodnotu splacených pohledávek od převzetí advokátem před podáním žaloby a hodnotu splacených pohledávek po podání žaloby. * Projednáno a konstatována dostatečná efektivita.
  6. J. S. Markovi uložen úkol zajistit nabídku statika (alespoň 2 nabídky pro srovnání) na posouzení narušení vnějších nosných konstrukcí vchodu č. 7. * Setkání se statikem bude dne 23.10.2013 v 14:00.
  7. Diskuse k autorizacím plateb z BÚ – požadavek na paní Šímovou, aby nepravidelné a nezálohové platby zadávala vždy samostatně, nikoliv v dávce. * P. Korman zkontroluje plnění úkolu. Pošle screenshot. J. S. Marek ověří správnost plateb. Na základě toho provede P. Korman schválení plateb. * T. Moudrý dodá informace k certifikátu P. Kormanovi. P. Korman se pokusí zajistit přístup T. Moudrému pro čtení z BÚ.
  8. Správci je důrazně připomenuto, aby bral na vědomí usnesení výboru uvedeném v zápise z 27.08.2013 bod 2. Zejména, aby vždy předkládal cenové kalkulace na objednávky a požadavky od výboru a ceny věcí nad 10000 Kč/akce si nechal výborem vždy odsouhlasit zápisem.
  9. Finanční limit domovníka (Roman Hrouda) na provozní výdaje a materiál: 1000 Kč/týden se souhlasem pokladníka. Pro výdaje od 1001 Kč/akce do 5000 Kč/akce si musí zajistit souhlas alespoň dvou členů výboru. Pro vyšší částky je třeba většinový souhlas výboru.
  10. Výbor SVJ jménem SVJ pověřuje společnost JiViŠ, s.r.o. k vymáhání vrácení neodůvodněného navýšení faktury společností SOMATI Systems a.s. za revizi a servis garážových protipožárních vrat ve výši 28.009,00 Kč – 25.685,88 Kč = 2.323,12 Kč. Správce nebude za tuto akci účtovat SVJ žádnou odměnu nad rámec odměny podle platné Mandátní smlouvy.
  11. Výbor hlasoval o zřízení telefonního paušálu pro SVJ za 699,- Kč / měsíc vč. DPH (nabídka od Vodafone) * Výbor pověřuje P. Kormana a J. S. Marka k provedení převodu tlf. čísla 776670306 na SVJ. * Výbor pověřuje P. Kormana a J. S. Marka k uzavření smlouvy na tlf. 699,- Kč + poplatek za převod.
  12. Výbor schvaluje uzavření smlouvy o provádění úklidu domu  firmou Zelení žabáci, a.s. za podmínek stanovené viz. Příloha 1. Pověřuje předsedu P. Kormana a M. Voříškovou k podpisu smlouvy. J. S. Marek předloží návrh smlouvy. M. Voříšková prověří její právní správnost. V případě uzavření smlouvy se Zelení žabáci, a.s. pověřuje M. Voříškovou k ukončení stávající smlouvy s JiViŠ, s.r.o. na úklidové práce výpovědí, nebo dohodou.
  13. Zelení žabáci, a.s. nechť předloží nabídku na servis našeho uklízecího stroje plus případné naceňení, pokud by se výbor rozhodl jej prodat.
  14. Výbor projednal přání člena SVJ – Karla Beneše, zda si může nainstalovat elektrické ovládání garážových vrat u svého garážového stání. Výbor s touto instalací souhlasí.
  15. JiViŠ, s.r.o. předloží dvě nabídky na reinstalaci měřidel (studená voda, teplá voda a teplo). Výbor předloží vlastní nabídky pro srovnání. Výbor též osloví ostatní výbory s prosbou o doporučení dalších alternativních dodavatelů. * Proběhla detailní diskuse o způsobu financování a typu měřičů. * P. Korman má za úkol zjistit životnost kalorimetrů a jak často se musí měnit.
  16. Výbor souhlasí s uzavřením Dohody o bezhotovostní úhradě cen poštovních služeb s Českou poštou, s.p. č. 982807-2688/2013 a pověřuje P. Kormana (předseda) a T. Moudrého (místopředsedu) jejím podpisem.
  17. SPL Servis.cz: předloží kompletní nabídku na realizaci aktualizace dostupnosti všech televizních kanálů. Dále předloží nabídku modernizaci správy ACS systému s možností vzdálené správy pověřeným členem výboru.
  18. Výbor souhlasí se zveřejněním výzvy na internetových stránkách pro členy SVJ, aby výboru zaslali tipy na dodavatele služeb – kompletní seznam viz. PDF.
  19. Výbor souhlasí, že na internetových stránkách bude zveřejněn seznam činností a služeb, které mohou členové SVJ nabídnout v rámci sousedské spolupráce.
  20. Výbor souhlasí s uzavřením Dohody o umístění a provozu telekomunikačního zařízení se společností CZNet, s.r.o. a pověřuje P. Kormana (předseda) a M. Voříškovou (člen výboru) jejím podpisem.
  21. Nechť TECHNISERV, s.r.o. předloží návrh smlouvy na servis a správu CO.
  22. Výbor projedná na další schůzi uzavření smlouvy na nového poskytovatele elektrické energie – Nano Energies, s.r.o. P. Korman převzal od J. S. Marka návrhy smluv od N. E. v tištěné verzi podepsané N.E.

Celý zápis včetně Seznamů úkolů a Závěru ke stažení ve formátu PDF:

20131021 – Zapis ze schuze vyboru

 

6 Responses to Zápis z jednání výboru konaného dne 21.10.2013

  1. avatar michal korpos napsal:

    Je možné seznámit nás majitele bytových jednotek a spol prostor se zněním smluv, které se výbor chystá podepsat? Vždy s dostatečným předstihem, ještě před podpisem. Ideálně je zveřejnit na našem webu. Předem děkuji.

  2. avatar Eliška Müllerová napsal:

    Dobrý den,
    možná mi něco uteklo, ale chtěla jsem se zeptat..jestli jsem to správně pochopila…proč dál nebude naše prostory uklízet letitá paní uklízečka, s jejíž prací jsem byla velmi spokojená. Doporučuji prohlídku ostatních domů, budete opravdu velmi rozčarování nad nepořádkem a nečistotou. I návštěvy, jež k nám chodí, chválí náš pořádek. A tak mi nějak chybí důvod výměny uklízečky.
    Děkuji za odpověď a přeji hezký prodloužený víkend.
    Müllerová Eliška

    • Dobrý den!
      Ta věc má několik rovin:
      1) V současnosti platíme za úklid našemu správci JiViŠ, s.r.o. Ten si najímá externí firmu a ta externí firma si najímá uklízečku. Jinými slovy na jednom úklidu je zainteresováno příliš mnoho subjektů a poměr cena/výkon není pro SVPH výhodný.

      2) S tím souvisí, že paní uklízečka sice uklízí dobře, ale v popisu práce má mnohem více výkonů než-li reálně zvládá. Mnohé věci dokončuje (dle svých slov) po pracovní době a někdy i o víkendech.

      3) Nová firma má dle smlouvy za o něco málo nižší cenu zajistit mnohem vyšší kvalitu a rozsah služeb. Máme na ně dobré reference. V současné době již fungují v bloku D. V našem objektu provedla testovací úklid v bloku 7I. Jak je uvedeno v zápise, konstatovali jsme, že jde o vyšší kvalitu za srovnatelnou cenu.

      4) Dle dohody bude úklid provádět stabilně 1 člověk a bude mít k ruce pomocníka.

  3. avatar Antonin Majir napsal:

    Dobry den,

    „Výbor souhlasí s uzavřením Dohody o umístění a provozu telekomunikačního zařízení se společností CZNet, s.r.o.“

    znamena to ze budeme mit k dispozici dalsiho poskytovatele internetoveho pripojeni?

    Dekuji

    Majir

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.